11 Nisan 2008 Cuma

Yastık Amcam Olur Musun?


*Hani diyelim iki arkadaş oturuyorsunuz, o sizin arkadaş kulaklıkla müzik dinlerken, bi kulaklığını çıkartıp size uzatır ya, ''Al bak bunu dinlemen lazım, çok güzel şarkı'' der ya, sen de şarkıyı beğenmesen de ''aa güzelmiş'' dersin hatta muhabbet kurma amacıyla ''bu adamın son şarkısı çok güzel ya'' dersin ve dinlediğinin son albümün çıkış parçası olduğunu bilmezsin. Bi an önce kulaklığı ona geri vermeye bakarsın ve genelde ''nese al sen dinle, ben bölmiyim'' dersin.. Bu iğrenç durumu yaşayan arkadaşlar birleşip feysbukta grup açalım, haftasonları buluşalım.. Şimdi bunu okuyan ve zamanında bana kulaklık uzatan arkadaşlar bana inceden uyuz olmuş olabilirler ama bazen iyi şarkılar da oluyordu gerçekten, sizinki onlardan biridir kesin...


*Geçen gün yine bir Bakırköy-Beylikdüzü otobüsündeyim, biraz kitap okiyim dedim, ilk sayfanın ortasında kafam düştü, uyumuşum... Gözümü açtığımda kafamı yanımdaki amcanın o sıcacık, o yumuşak omzunda buldum. Kafamı kaldırdım, amca bana baktı ben ona, sora ''kaldırsana kafanı genç'' bakışı attı amca, dinlemedim, devam ettim uyumaya. Süper bi uykuydu, keşke her otobüste böyle yastık-amcalar olsa...


*Kulaklıkla müzik dinleyen gençlerin dinlediği müziği dışarıdan herkes duyar ya, bazen kıl olursunuz, sıktın ama sen de hee dersiniz. O değil de geçen müzik dinleyenlerden biri resmen düğün salonu müziği dinliyodu ya, şok geçirdim, açmış bi de sesini son ses. Tekno dinlesen biraz anlarım da kardeş bildiğin düğün salonlarının vazgeçilmez ''piyanist şantörler''in çaldığı iğrenç müzik. Nasıl bir haz almadır o ya...
*Türkçe'm ne kadar kötü dimi, imla yanlışlarında çığır aştım. Kusura bakmazsınız artık.
NOT: Biz de biliyoruz heralde doğrusunu..

Hiç yorum yok: