14 Nisan 2009 Salı

Düşünüyorum öyleyse hapse atın !

Ergenekon Operasyonu kapsamında 31. dalgada içeri alınan üniversite öğrencisi S.S., dün gece geç saatlerde serbest bırakıldı. S.S. emniyetten ayrılırken gazetecilere bir takım açıklamalar yaptı:

‘’Ne oldu anlamadım, telefonlarımı dinlemişler, ‘Gülben Ergen’e Kon’ esprisi yaptım diye içeri almışlar. Niye yaptın dediler, içimden geldi dedim, saçma dediler, sizin yaptığınız da dedim. Bizi sorgulayamazsın dediler, siz kimsiniz dedim, biz bu ülke için gece gündüz çalışıyoruz dediler. Gece gündüz beni takip ettiğinize göre vay bu emniyetin haline dedim, sen darbeci misin lan ibne dediler, evet darbeciyim, evde iki tank, bir roketatar, üç kalaşnikov var dedim. Dalga mı geçiyosun lan dediler, dövdüler. Profesörleri içeri aldınız, öğretim üyelerini, rektörleri içeri aldınız, yetmedi yetmiş yaşında iyilik peşinde koşan hasta kadını darbeci diye içeri aldınız, sonra size inanmamızı güvenmemizi bekliyorsunuz, sittirin lan hadi dedim. Yine dövdüler. Ağzıma burnuma Allah ne verdiyse geçirdiler.

Sabaha karşı uyandım. Ellerim bağlıydı. Gözlerimi yavaşça açtım. Karşımda Gülben Ergen vardı. Sırf benim esprim yüzünden onu da içeri almışlardı. Acaba onun da mı ilgisi var diye düşünmüşlerdi. Güldüm. Baya bi güldüm hem de. Hayatımda bu kadar saçma bir olay görmedim çünkü. Kendilerine polis diyen, kendilerine savcı diyen, gece gündüz halkın emniyeti için, huzuru için çalışıyoruz diyen birkaç odun kafalı, ancak bir ilkokul çocuğunun yapacağı cinsten işler yapıyordu.

Sonra Gülben Ergen’i götürdüler, benimle de geceye kadar konuşmadılar. Bir polis memuru hanfendi geldi, hadi git dedi, bi daha da böyle iğrenç espriler yapma dedi. Sizinki daha iğrençti dedim. Çağdaş Yaşamı destekliyorum lan diye ekledim. Ve şimdi buradan o savcıya söyleyecek bir sözüm var. Biz senin gibileri ç...... ‘’

Savcıya hakaret eden S.S., kameralara orta parmağını gösterdi.

Hiç yorum yok: