7 Mart 2008 Cuma

arama izninizi görebilir miyim ?


-Gözüm seyiriyo, başıma bişey gelicek.

-Neden?

-Gözüm seyirince başıma birşey gelir hep.

-Neden?

-Gelir işte ne biliyim.

*Bazıları da romatizmaları azınca yağmur yağdığını iddia eder. Bazıları ''benim altıncı hissim kuvvetli'' der, hiç anlamam. Benim böyle özelliğim yok diye belki kıskanıyorum. Benim de başım ağrıyınca kar yağsın, ayak parmaklarım uyuşunca rüzgar essin. Kulaklarımı oynatınca başıma bir felaket gelsin. Hiç kimsede olmayan bi özelliğim olsun ya, evet istiyorum

*Bi yerde biri ölse, cenazesine gitsek, o cenaze evinde mutlaka hikayeler anlatılır. ''Rahmetli öleceğini anlamış, Hatçe'yi çağırmış, helalleşmiş'' ya da ''dün çok tedirginmiş, anlamış bişi olcağını'' diye konuşurlar o evde. Pek samimi bulmam açıkçası. Hatçe'yi çağırsın mesela, helalleşsin ama ölmesin. Kimse anlatmaz bunu he. ''Salak mıdır nedir, durduk yerde ''ölücem, hissediyorum'' diye saçmalıyo demezler. Belki de Hatçe'yi her gün çağırıyodur, helalleşiyodur ve bir gün ölmüştür işte. Neyse ya banane, takılsınlar onlar öyle.

*Hadi görüşürüz.

Hiç yorum yok: