28 Şubat 2009 Cumartesi

uzmanlar uyarıyor !


Davos’taki ekonomi zirvesinde ‘’Elim kaşınıyor, para gelecek’’ isimli seminerde konuşan ünlü tırtoloji uzmanı Sertaç Selvi tuvalet çıkışında gazetecilerin sorularını yanıtladı.

-Efendim yastık altında altın saklamak ekonomiye zarar verir diyolar, siz bişey demek ister misiniz?
-Yastık güvenli değil çalınabilir, çorap çekmecesine saklayın.

-Efendim yıldız kayınca tutulan dilekler kabul olunur mu?
-Ben dün tuttum kabul oldu lan, valla.

-Efendim Oscar ödülleriyle ilgili ne düşünüyorsunuz?
-Yazık oldu lan bencamine.

-Kırmızı halıda Mickey Rourke’un arkasında kafanızı görenler olmuş.
-Her sene giderim, hiç kaçırmam.

-Nolcak bu Fenerin hali?
-Hani İbrahimoviç geliyodu lan fenere, yalancı basın. Basına hayır!

(Basına çirkin saldırı, Sertaç Selvi kameralara tükürdü)

Hiç yorum yok: